poniedziałek, 22 lutego 2010

Album punkowy

Mam przyjaciółkę. Moja przyjaciółka nauczyła mnie słuchać porządnej muzyki. Uczyła mnie tego w liceum, kiedy na przerwach leciała muzyka niezbyt porządna (techno w piątki), a myśmy we dwie zagłuszały ją jednym discmanem. Taaaak... Zamierzchłe czasy, kiedy to nie każdy posiadał empetrójkę... Potem jak już posiadłyśmy - każda swoją - nadal słuchałyśmy muzyki wspólnie, przez jedne słuchawki - ona z lewej, ja z prawej. Wszędzie. Najczęściej jednak na ulicy, śpiewając oczywiście.

Moja przyjaciółka nauczyła mnie tez wielu innych pożytecznych rzeczy. Na przykład pić piwo i chodzić na koncerty. Bo to bardzo przydatna przyjaciółka jest.

W związku z tym, że jest przydatna postanowiłam zrobić dla niej album, ze zdjęciami naszymi wspólnymi. I taki sam zrobić dla siebie. Coby mieć do wspominania.

Noooo... Nie tylko nasze zdjęcia tam są. Na początku jest coś co miało wyrazić charakter albumu - bardzo punkowy mur z bardzo punkowym napisem.
I cytaty z piosenek na każdej stronie - z naszych piosenek: Rasta trans Habakuka,
Słońce Happysadu,
Bless Vavamuffina,
Wrócimy tu jeszcze Happysadu,
Nostess Happysadu,
Rzuć jakieś drobne na wino Brudnych Dzieci Sida,
Duże dzieci Farben Lehre,
Wiosna Zabili Mi Żółwia
i wreszcie najbardziej nasza - Piła Tango Strachów (no powiedzmy sobie szczerze - była już na pierwszej stronie pod murem.)
Dla mojej kochanej Doń, z okazji Walentynek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi co o tym myślisz :)