czwartek, 17 lutego 2011

Zgagnie

Kobiety ciężarne cierpią. Ja cierpię razem z nimi, wszak jestem ciężarna. Najbardziej cierpię na zgagę. Mój żołądek jest systematycznie podkopywany przez takie małe coś co mi skacze w brzuchu i powoduje to u mnie permanentną zgagę.

Mam zgagę od czosnku (ale to zawsze miałam), od serka, od czegokolwiek obiadowego, od czekolady, od herbaty - każdej: czarnej, zielonej, białej, od wody mineralnej i - absolutny hit - od pasty do zębów. I od innych rzeczy które zjem. W zasadzie chyba od wszystkiego. Jak nie jem to mam zgagę z głodu. Czyli mam zgagę cały czas.

A jak mówię do mojego męża, coby mu się pożalić, że mam zgagę, to on mi odpowiada:

"A moja teściowa jest fajna."

No i żyj tu człowieku normalnie.

2 komentarze:

  1. 1.Poszukaj pasty do zębów o smaku migdałów.
    2.Nie posądzałam Mego Zięcia o takie poczucie humoru!
    3.Żeby żyć, Człowieku, normalnie to się trzeba w normalnym środowisku obracać. A Twoje nie jest normalne, zbyt duże nasycenie oszołomami w rodzinie.Ja jedna nie nastarczę111

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nie wiem, żeby tak kojarzenie zgagi z teściową było przejawem poczucia humoru?

    OdpowiedzUsuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)