czwartek, 20 października 2011

Ekspozycja na gluten

Według najnowszych zaleceń żywieniowych opracowanych w naszym kraju: ekspozycja na gluten przedstawia się następująco:
- u dzieci karmionych piersią, gluten wprowadzamy od 5 miesiąca (po ukończeniu 4) 
- u dzieci karmionych sztucznie w 6 miesiącu (po ukończeniu 5) 

 Zawsze myślałam, że ekspozycja to jest w muzeum... No widać myliłam się.

W każdym razie moje dziecko nie ma ekspozycji na gluten - moje dziecko, jak za starych dobrych czasów, kiedy dzieci były grzeczne, a matki nie musiały kupować maszynek rozpoznających płacz, żeby wiedzieć czy ich dziecko jest głodne czy smutne, dostało bułę. Znaczy kawałek buły. A w zasadzie dwa kawałki - pierwszy ośliniony spadł na ziemię, drugi ukradł mu kot. Smakowało mu. Znaczy Wojtusiowi. Kotu zresztą też.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi co o tym myślisz :)