czwartek, 22 listopada 2012

Nadrabiam zaległości - Liebster Blog po raz drugi...


Dostałam jeszcze jedno wyróżnienie, ale mi się gdzieś zapodziało... Więc teraz nadrabiam zaległości szybciutko :)

Wyróżnienie od mojej ulubionej Marryś - dziękuję serdecznie :)

Pytania i moje odpowiedzi:

1. Jesień czy wiosna?
Stanowczo wiosna. Jesień, choć piękna, nosi w sobie smutek zbliżającej się zimy. Wiosna przeciwnie - radość lata.

2. Motyl czy ćma?
Oba lubię. Motyle są piękne, ćmy takie słodkie, puchate :)

3.Haiku czy limeryk?
Limeryk, stanowczo. Haiku nie rozumiem.

4. Nie mam co na siebie włożyć czy nie mam co czytać?
Nie mam co na siebie włożyć... Bo wolę kupować książki niż ciuchy.

5. Modelka czy fotograf?
Fotograf, choć jeszcze nie najlepszy...

6. Gry komputerowe czy planszowe?
Planszówki! Kocham, kocham, kocham!

7. Czego nigdy nie zjesz?
Ośmiornicy. Takiej, co jej widać macki. Bo się boję, że mi się przyssie do przełyku...

8. Za czym tęsknisz?
Za szczupłą sylwetką, haha... I za czasami, kiedy goląc sobie nogi nie groziło mi utknięcie pod prysznicem...

9. Najpiękniejszy prezent?
Książka.

10. Z czego jesteś dumna?
"Samodzielność mojego dziecka to dla mnie powód do dumy", że tak zacytuję. Ale moje dziecko na szczęście nie rysuje po meblach jak to z reklamy sprzed kilku(nastu?) lat, tylko samo je, samo wchodzi pod prysznic, samo chodzi po schodach... I z każdym dniem jest coraz więcej tych rzeczy, które robi samo - i to dobrze!

11. Film, którego nigdy nie zapomnisz?
Amelia. Niezaprzeczalnie.

Nie nominuję, bo wszyscy już byli :P Ale dziękuję Wam, za zabawę :)

1 komentarz:

Powiedz mi co o tym myślisz :)