piątek, 2 stycznia 2015

Blogiem dookoła świata - jak to ugryźć

Jest mi bardzo, bardzo miło, że moim projektem wzbudziłam zainteresowanie! I w związku z tym ten post - bo się dopytujecie co w zasadzie trzeba robić.

Ogólnie w całej akcji chodzi o to, żeby się czegoś dowiedzieć, poszukać, poszperać, poznać coś nowego. Ja już na przykład dowiedziałam się kiedy w jakich krajach obchodzone są święta narodowe i z jakiej okazji.

Co ja będę jeszcze robić?

Pierwszą rzeczą, którą zrobię w każdym miesiącu będzie opublikowanie notki inspiracyjnej - takiej w której zbiorę pomysły na to co związanego z aktualnie odwiedzanym krajem można zorganizować, przeczytać (zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci), obejrzeć (też dla każdej grupy wiekowej), ugotować, odwiedzić i tym podobne. Z tym, że przy odwiedzaniu będę brała pod uwagę głównie Londyn, bo się w zasadzie nigdzie nie wybieram, ewentualnie w lutym - okolice Śląska, bo się wybieram. Nie znaczy to oczywiście, że jeśli ktoś chce wziąć udział w projekcie to musi czytać, oglądać i robić to samo - to będą tylko inspiracje, które można wziąć pod uwagę, ale nie trzeba. Można wymyślać własne, a nawet jest to wskazane! Prawdopodobnie nawet ja nie skorzystam z wszystkich swoich pomysłów, bo to co będę robić przez cały miesiąc zależy od wielu czynników. Będzie to tylko taki zalążek planów na poznanie danego kraju.

Potem - w ciągu miesiąca - będę te plany (albo ich cześć) realizować, fotografować i opisywać to na blogu. I tu chciałabym, żebyście Wy - osoby biorące udział - robiły to samo. Jeśli ktoś nie ma bloga - zawsze może skorzystać z facebooka, pinteresta lub innego tego typu miejsca.

Oczywiście - jeśli chcecie - możecie napisać tylko jedną notkę w miesiącu podsumowującą wszystko co udało się wam zrobić. Ja będę pisała taką notkę na koniec miesiąca i umieszczała w niej będę linki do notek drobiazgowych. Pod ta notką też chciałabym, żebyście Wy zostawiali linki, najlepiej właśnie do notki podsumowującej cały miesiąc. Mam szczerą nadzieję, że do końca stycznia, kiedy przyjdzie pora na pierwszą notkę podsumowującą, uda mi się ogarnąć jakieś linkowe narzędzie, żeby robiło się to łatwo, prosto i przyjemnie.

Co jeszcze?

Na pewno polecam pobranie banerka i umieszczenie podlinkowanego (najlepiej do tego posta, tego który właśnie czytacie lub do podstrony na moim blogu, która w zasadzie jest już utworzona, ale blogger ma opóźnienia w wyświetlaniu i jeszcze jej nie widać najlepiej do podstrony zawierającej wszystkie informacje) na swoim blogu.


Fajnie by było, jakbyście polubili mój fanpage :D Oczywiście po to, żeby być z projektem na bieżąco!

I koniecznie, koniecznie, jeśli będziecie brać udział, pod tą notką zostawcie mi namiary na siebie i na bloga, bo chciałabym zebrać je wszystkie w jedno miejsce (na tej nieszczęsnej stronie, która mi się nie wyświetla...)

Jakieś jeszcze wymagania?

Dobrze się bawić!

1 komentarz:

  1. To ja się podpisuję pod projektem :-) mój blog jest o włoskim regionie Valle d'Aosta http://ciekawaosta.pl/, także możesz na mnie liczyć przy włoskich inspiracjach.Pozdrawim i udanych podróży w 2015 roku zyczę.

    OdpowiedzUsuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)